DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Cazuri de succes

Cazuri de succes

12 Iulie | 2022
Restituirea sumei integrale pentru un telefon neconform
Un consumator a procurat un telefon mobil în sumă de 3 800 lei. După aproximativ 9 luni de utilizare senzorul telefonului a început să funcționeze cu încetinire, fapt care l-a făcut pe consumator să se adreseze către vânzător pentru a aduce la conformitate produsul. După ce produsul a fost lăsat la reparație au urmat mai ...
01 Iulie | 2022
Bani restituiți pentru încălțăminte cu ghinion
O consumatoare din or. Chișinău a procurat recent o pereche de încălțăminte (pantofi pentru dame) de la un punct comercial din capitală în valoare de 1490 lei. Doar după 2 ore de exploatare a acestora au fost depistate zgârieturi în partea frontală cât și o ruptură pe lateral. În acest caz, consumatoarea de...
11 Mai | 2022
82 910 lei restituiți pentru serviciul turistic nerealizat!
Un consumator a procurat un pachet turistic în suma de 82910.00 lei. Din cauza îmbolnăvirii beneficiarului s-a negociat altă perioadă de călătorie, fiind anulate biletele de zbor pentru perioada preconizată. În continuare din cauza anulării zborurilor din or. Kiev a devenit imposibilă realizarea călătoriei. Ulterior avâ...
04 Mai | 2022
Fiți cu ochii-n patru la utilizarea serviciilor de reparație auto
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a soluționat recent o petiție pe cale amiabilă după ce un consumator a sesizat instituția abilitată cu funcții de răspundere a consumatorilor pentru prestarea unui serviciu de reparație auto necorespunzător. Consumatorul s-a adresat către agentul economic pentru a fi eliminate n...
12 Aprilie | 2022
Înlocuirea telefonului mobil neconform
O consumatoare din Chișinău a procurat recent de la un magazin de dispozitive electronice un telefon mobil în valoare de aproximativ 23 000 lei. După o lună de folosință acesta a prezentat defecțiuni ale ecranului, iar după câteva zile ecranul smartphonu-lui s-a deconectat și nu a mai funcționat. Consumatoarea a apelat imediat pe ...
30 Martie | 2022
Mașină de uscat rufe cu defecte din fabrică
Un consumator din mun. Chișinău a procurat o mașină de uscat rufe în valoare de cca 9000 lei pentru care a primit un termen de garanție de 24 luni. După doar 2 luni de la exploatarea acesteia mașina a prezentat defecțiuni tehnice. Cumpărătorul a apelat la numărul de telefon indicat pe bonul de garanție, ulterior acesta a fost redirecționat...
22 Martie | 2022
8227 lei restituiți pentru un telefon necorespunzător
Este cazul unei consumatoare din Strășeni care a procurat un telefon mobil de la un magazin specializat din Republica Moldova. Deoarece produsul a fost comandat cu livrare la domiciliu, doar după ce a desigilat ambalajul consumatoarea și-a dat seama că i-a fost livrat un alt model de telefon decât cel comandat. În vederea rezolvării ...
01 Martie | 2022
Și-a procurat un laptop, însă CULMEA, acesta s-a dovedit a fi neconform!
Consumatorii din Republica Moldova știu cum să-și revendice drepturile atunci când acestea le sunt încălcate. O demonstrează o femeie din mun. Chișinău, care a procurat recent un laptop de model Macbook Air 13, 2020 în valoare de cca 24 000 lei, și care după doar două luni de utilizare a acestuia s-a defectat. Pe ecran au apăru...
18 Februarie | 2022
Restituirea sumei de 15 565 lei pentru serviciul turistic nerealizat
Un consumator din mun. Chișinău a procurat un pachet turistic de la un agent economic în sumă de peste 15 565 lei, dar din cauza condițiilor pandemice serviciul turistic menționat nu a fost realizat la data preconizată. Ulterior consumatorul și agentul economic au convenit amânarea realizării serviciului pentru anul 2021, în...