Cazuri de succes
18 Decembrie | 2020
89.500 lei restituiți consumatorului pentru geamuri necorespunzătoare
Un consumator a efectuat o comandă de geamuri pentru casă în sumă de 89500 lei la un agent economic, în urma montării geamurilor s-au constatat a fi cu defect. Consumatorul a sezizat agentul economic despre neconformitățile depistate și a solicitat preschimbarea pe altele de calitate corespunzătoare s-au restituirea banilor. În...
18 Noiembrie | 2020
Bani recuperați pentru cursuri IT
În cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, a parvenit o petiție a unei doamne din Chișinău, ce a achitat peste 340$pentru un curs în domeniul IT. Acești bani urmau să fie valorificați printr-un curs care urma să se desfășoare în 48 sesiuni.
Consumatoarea menționează că pe parcursul desfășurăr...
05 Noiembrie | 2020
Trotinetă electrică neconformă!
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, autoritatea abilitată cu funcții de protecție a consumatorilor, prin activitățile multiple pe care le derulează, informează cetățenii cu privire la drepturile de consumator ce trebuie să și le exercite în orice situație în care acestea le-au fost lezate. Astfel, că un c...
29 Octombrie | 2020
Restituirea banilor pentru un telefon mobil neconform
Un consumator din Chișinău a procurat recent de la un magazin de dispozitive electronice un telefon mobil. În timpul exploatării telefonului, ecranul smartphonului s-a deconectat și nu a mai funcționat, n-a trecut mult timp când consumatoarea a observat că și cartela sim a fost blocată.
Consumatoarea a apelat imediat pe reprezenta...
27 Octombrie | 2020
RESTITUIREA BANILOR PENTRU CĂȘTI NECONFORME
Un consumator din or. Chișinău a procurat o pereche de căști fără fir „Air2Pro” de la un agent economic în sumă de peste 1424 lei. După o oră de utilizare a acestora, consumatorul a constatat faptul că sunetul din căști dispare uneori și mai apoi una din ele sunetul s-a oprit.
În acest caz, cumpărătorul s-a adresat la...
24 Septembrie | 2020
Consumatori mulțumiți prin metoda medierii a contractelor de împrumut
În adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au parvenit mai multe reclamații din partea consumatorilor cu solicitarea de a constata dacă în contractele de împrumut nebancar încheiate cu organizațiile de creditare nebancară au fost incluse clauze abuzive.
Astfel, în urma examinării ech...
16 Septembrie | 2020
Problemă soluționată cu succes a unui frigider defect!
Un consumator din or Căușeni a procurat un frigider, pentru care a primit un termen de garanție. După o perioada de exploatare a acestuia, frigiderul s-a defectat. Cumpărătorul a apelat la numărul de telefon indicat pe bonul de garanție, reușind să contacteze agentul economic de la care procurase aparatul electric de uz casnic și după o examinar...
21 August | 2020
Mașină de spălat cu defect reclamată
Un consumator din or. Râșcani a procurat o mașină de spălat. După prima utilizare mașina s-a defectat. Consumatorul a reușit să contactezeagentul economic de la care procurase aparatul electric de uz casnic și după o examinare a bunului de către meșter, s-a depistat tipul defecțiunii, și ulterior aceasta a fost înlăturată.
Î...
18 August | 2020
APCSP vine în ajutor consumatorilor în soluționarea cazurilor privind servici...
Un consumator din Chișinău a achitat un avans în sumă de 5000 lei pentru prestarea unor servicii turistice. În legătură cu pandemia declarată din cauza virusului Covid-19, precum și rezultând din incertitudinea finisării acesteia până la data planificată a sejurului, familia a solicitat anularea unilaterală a contractului...