Cazuri de succes
23 Mai | 2019
48.000 Euro restituiți pentru nerespectarea termenului de dare în exploatare ...
La începutul lunii martie, anul curent, în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) s-au adresat doi consumatori din capitală, reprezentați de avocatul acestora, care erau nemulțumiți de prestarea serviciilor, unui agent economic, din domeniul construcțiilor spațiilor locative, și anume prin ner...
28 Februarie | 2019
Bani restituiți pentru un robinet electric neconform
La Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței s-a adresat o consumatoare din capitală care a reclamat că din cele două robinete electrice procurate, unul este defect, făcând scurt circuit la conectarea în priză.
La adresarea consumatorul către agentul economic, cu pretențiile de rigoare, nu au soluționat cazul...
31 Ianuarie | 2019
23. 000 euro restituiți unui consumator pentru nerespectarea prevederilor con...
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) a recepționat o plângere a unui consumator nemulțumit de prestarea serviciilor unui dezvoltator imobiliar. Acesta a încheiat un contract de investiții cu o companie imobiliară, considerându-se prejudiciat din cauza tărăgănării dării în exploatare a co...
24 Ianuarie | 2019
Problemă soluționată cu succes la prestarea serviciilor stomatologice
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a primit recent o sesizare de la Inspectoratul de Poliție Centru privind iscarea unui conflict între un consumator și un prestator de servicii stomatologice. Potrivit sesizării, un consumator s-a deplasat la o clinică stomatologică privată din centrul capitalei pentru a i se r...