O consumatoare din Chișinău a procurat recent de la un magazin de dispozitive electronice un telefon mobil în valoare de aproximativ 23 000 lei. După o lună de folosință acesta a prezentat defecțiuni ale ecranului, iar după câteva zile ecranul smartphonu-lui s-a deconectat și nu a mai funcționat.
Consumatoarea a apelat imediat pe reprezentanții magazinului. Service Centrul Autorizat a înregistrat problema tehnică, fiind informată că vor rezolva problema, însă după reparație telefonul nu corespundea cu cel predat anterior, având alt aspect inclusiv nouă carcasă. Consumatoarea nu a acceptat telefonul, adresându-se cu o reclamație în scris și a solicitat returnarea banilor sau înlocuirea telefonului. Nici în urma acestei acțiuni nu a fost revendicată solicitarea cumpărătoarei, astfel aceasta a hotărât să depună o reclamație în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, prin intermediul căreia a fost soluționat pe cale amiabilă și consumatoarei și a fost înlocuit telefonul mobil pe unul conform.