Consumatorii din Republica Moldova se plâng tot mai mult pe calitatea serviciilor de reparație auto, recent fiind înregistrate o serie de petiții, în care beneficiarii acestor servicii au rămas nemulțumiți de reparația automobilelor acestora.
Astfel trebuie de menționat, că eventualele probleme legate de aceste servicii, pot fi evitate prin identificarea
- unui agent economic autorizat în prestarea acestor servicii, care să prezinte
- un panou informativ pentru consumatori prin afișarea prețurilor la servicii, - prezentarea informațiilor veridice asupra lucrărilor spre executare prin stabilirea unui deviz de cheltuieli, încheierea unui contract între părți sau oferirea unui bon de plată.
De asemenea, în adresa instituției au parvenit reclamații de la consumatorii care au achiziționat diverse produse și s-au dovedit a fi necalitative, cum sunt: îmbrăcăminte (tricou), cercei, ceainic electric, cuptor cu microunde, căști etc.
Serviciile reclamate drept necorespunzătoare au vizat: servicii GSM, nerespectarea contractului privind transmiterea imobilului în posesiune, transfer bănesc necorespunzător, confecționarea mobilei, servicii hoteliere, precum și utilizarea ilegală a mărcii, petiție ce a fost readresată către Agenția de Stat pentru Proprietate Intelectuală (AGEPI).
În cadrul Cancelariei APCSP, în perioada 8-12 octombrie au fost notificate 34 de petiții. Totodată la Ghișeul Unic inspectorii au înregistrat 145 apeluri telefonice, precum și au fost oferite 11 consultații în oficiu.