DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Главная Новости Comunicate de presă Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor sp...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor sprijină lansarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”
28 Октября | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor sprijină lansarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”
eye
562

Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”.

Această inițiativă importantă are scopul de a îmbunătăți protecția drepturilor consumatorilor din Republica Moldova prin centralizarea și eficientizarea serviciilor de apel și consultanță pentru cetățeni. Proiectul este realizat cu sprijinul Delegației UE în Republica Moldova, fiind un pas esențial în armonizarea cu standardele Uniunii Europene.

Acțiunea SCCC va facilita o comunicare directă și eficientă între consumatori și autoritățile responsabile, răspunzând rapid la apelul consumatorilor și oferind consiliere de specialitate cu titlu informativ. ISSPNPC susține acest proiect inovator, care consolidează încrederea consumatorilor în instituțiile de stat și îmbunătățește accesul la servicii dedicate protecției drepturilor lor fundamentale.

Obiectivele proiectului includ:

  1. Consolidarea culturii drepturilor consumatorilor prin informare și educație continuă.
  2. Elaborarea unui Ghid de întrebări frecvente pentru funcționarii publici, destinat standardizării procedurilor de soluționare a apelurilor.
  3. Creșterea încrederii consumatorilor în instituțiile statului prin organizarea eficientă a Acțiunii SCCC.
  4. Vizibilitatea activităților și produselor proiectului prin colaborare activă cu parteneri și prin sprijinul Uniunii Europene.

Acțiunea SCCC va fi integrată în activitatea Inspectoratului, oferind consumatorilor un punct unic de contact pentru informarea consumatorilor. În plus, proiectul cuprinde sesiuni de instruire pentru funcționarii implicați, precum și amenajarea unui spațiu adecvat pentru desfășurarea activităților centrului.

Pentru mai multe detalii despre proiect și activitățile Acțiunii SCCC, invitația rămâne deschisă de a urmări pagina de internet și rețelele sociale ale Inspectoratului, unde vom împărtăși informații periodice.

01 Ноябрь | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Октября | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
25 Октября | 2024
Discuții productive între ISSPNPC și Fundația Soros Moldova, întru susținerea...
Astăzi, 25.10.2024, Șeful Inspectoratului – Sergiu Dărănuță, a avut o întâlnire constructivă cu Fundația Soros  în persoana dnei Daniela Vidaicu directoare executivă  și dna Ina Crețu, ofițeră de programe. În cadrul întrunirii, Dl Sergiu Dărănuță a prezentat misiunea, responsabilitățile și atribuții...