DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Comunicate de presă Sinteza săptămânală a reclamațiilor
Sinteza săptămânală a reclamațiilor
15 Octombrie | 2018
Sinteza săptămânală a reclamațiilor
eye
904

Consumatorii din Republica Moldova se plâng tot mai mult pe calitatea serviciilor de reparație auto, recent fiind înregistrate o serie de petiții, în care beneficiarii acestor servicii au rămas nemulțumiți de reparația automobilelor acestora.

Astfel trebuie de menționat, că eventualele probleme legate de aceste servicii, pot fi evitate prin identificarea

- unui agent economic autorizat în prestarea acestor servicii, care să prezinte 
- un panou informativ pentru consumatori prin afișarea prețurilor la servicii, - prezentarea informațiilor veridice asupra lucrărilor spre executare prin stabilirea unui deviz de cheltuieli, încheierea unui contract între părți sau oferirea unui bon de plată.

De asemenea, în adresa instituției au parvenit reclamații de la consumatorii care au achiziționat diverse produse și s-au dovedit a fi necalitative, cum sunt: îmbrăcăminte (tricou), cercei, ceainic electric, cuptor cu microunde, căști etc.

Serviciile reclamate drept  necorespunzătoare au vizat: servicii GSM, nerespectarea contractului  privind transmiterea imobilului în posesiune, transfer bănesc necorespunzător, confecționarea mobilei, servicii hoteliere, precum și utilizarea ilegală a  mărcii, petiție ce a fost readresată către Agenția de Stat pentru Proprietate Intelectuală (AGEPI).

În cadrul  Cancelariei APCSP, în perioada 8-12 octombrie au fost notificate 34 de petiții. Totodată la Ghișeul Unic inspectorii au înregistrat 145 apeluri telefonice, precum și au fost oferite 11 consultații în oficiu.

01 Noiembrie | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Octombrie | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Octombrie | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...