O cumpărătoare din Chișinău a procurat recent mobilă de bucătărie, achitând pentru produs o sumă de 45 mii lei. În timpul instalării mobilierului, consumatoarea a observat mai multe neconformități printre care, defecțiuni mici (zgârâituri) la fațadele a 3 uși, lipsa suportului pentru tacâmuri, dar și fixarea necorespunzătoare a aragazului. În aceste condiții, consumatoarea s-a adresat la agent economic de mai multe ori cu rugămintea de a-i fi înlăturate defectele, într-un final chiar depunând o plângere în Registrul de reclamații. Agentul economic nu a reacționat la reclamația cumpărătoarei, aceasta hotărând să apeleze la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței cu o petiție. În urma examinării petiției de către inspectorii Agenției, toate defecțiunile mobilierului au fost înlăturate prin schimbarea ușilor defecte, cât și reglarea corespunzătoare a întregului mobilier.