Domnul Mihai a procurat un frigider în valoare de 11.600 lei de la un agent economic din orașul Cahul ce prestează servicii de vînzări a aparatelor de uz casnic. În perioada de garanție, frigiderul nu mai funcționa din cauza unor defecte ascunse ale vînzătorului. Consumatorul s-a adresat către agentul economic cu cererea de ai înlocui frigiderul defectat cu unul mai bun, funcționabil și de aceiaşi capacitate. Agentul economic ţinînd cont de majorarea preţurilor la mărfurile electrocasnice a acceptat înlocuirea frigiderului defectat cu unul funcţionabil însă avînd o capacitate mult mai mică și expus în vînzare la un preț exorbitant față de frigiderul anterior procurat.
Domnul Mihai a fost categoric împotrivă, astfel, adresîndu-se cu o reclamație în adresa Direcției pentru protecția consumatorilor din orașul Cahul (Agenția pentru Protecția Consumatorilor), prin care a solicitat să-i fie înlocuit frigiderul defectat cu unul funcţionabil și de aceiaşi capacitate.
Inspectorii Direcției pentru protecția consumatorilor din Cahul (A.P.C.), în baza reclamaţiei consumatorului a iniţiat un control inopinat la agentul economic respectiv. În rezultatul controlului, ulterior, a fost soluţionată revendicarea consumatorului, înlocuind frigiderul defectat cu unul funcţionabil și de aceiaşi capacitate.
Dragi consumatori, sesizați imediat Agenția pentru Protecția Consumatorilor atunci cînd se încalcă drepturile dumneavoastră în calitate de consumator, ne puteți contacta la linia firbinte 022 741 464 sau ne puteți găsi la adresa, mun. Chișinău, sectorul Centru, str. Vasile Alecsandri 78, etajul 1,5.
Serviciul de informare și comunicare cu mass-media
tel. 022 501 999