La data 03.03.2020 o grupă de studenți de la Colegiul de Studii Administrative și Fiscale au făcut cunoștință cu cadrul instituţional de protecţie a drepturilor consumatorului instituit în Republica Moldova precum și cu atribuțiile specifice ale Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței.
În cadrul vizitei de studiu au făcut cunoștință cu procedura de redactare și înregistrare a reclamațiilor în Ghișeul consumatorilor, cu specificul apelurilor recepționate la centrul de consultanță a consumatorilor 022 51 51 51 precum și cu drepturile acestora, în calitate de consumatori.
La etapa actuală, în Republica Moldova una din priorităţile de dezvoltare ale statului continuă a fi creşterea nivelului de protecţie a consumatorilor, precum şi promovarea drepturilor consumatorilor în conformitate cu legislaţia. Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței reiterează că este dispusă să asigure o transparență în activitatea sa precum și disponibilitatea de a consilia fiecare consumator.