În cadrul Cancelariei Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) au fost înregistrate 41 de reclamații, dintre care 3 au fost readresate către alte autorități.
Pe primul loc în topul reclamațiilor săptămânale s-au stabilit obiectele electrice de uz casnic, 6 dintre consumatori reclamând calitatea televizoarelor, aragazului, lăzii frigorifice, încălzitorului de apă electric, precum și a ceainicului electric.
Consumatorii au procurat telefoane mobile (3 reclamații), care s-au defectat în perioada de garanție a produsului, precum și alte produse industriale: încălțăminte neconformă, geantă cu defect, ceas cu defect, faianță necalitativă, vopsea neconformă, etc.
Serviciile diverse prestate consumatorilor au fost calificate drept necorespunzătoare în următoarele cazuri: serviciu turistic, serviciu de tatuaj, repararea monitorului computerului, reparația motocicletei, nereguli în prestarea jocurilor de noroc, deservire bancomat bancă comercială etc.
În perioada 6-10 august, la TELEFONUL CONSUMATORULUI au fost recepționate 118 apeluri telefonice și oferite 23 de consultații în oficiu.