18 Апрель | 2022
Sinteza săptămânală a Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței
959
În perioada 11-15 aprilie 2022 în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCPS) au parvenit 40 de reclamații de la consumatori.
Plângerile notificate se referă la numeroase servicii prestate necalitativ, care i-au determinat pe consumatori să-și ceară drepturile vizavi de remedierea problemelor apărute. Cetățenii s-au ciocnit de probleme la procurarea diverselor produse industriale.
Au fost stabilite 3 măsuri restrictive cu aplicarea sancțiunii în sumă de 9000 lei. Au fost înregistrate 5 cazuri soluționate pe cale amiabilă, fiind restituită suma de 86 489 lei.
Au fost înregistrate 117 apeluri telefonice la Telefonul Consumatorului, oferindu-se, totodată, și o serie de consultații în cadrul Ghișeului Unic.