În perioada 17 - 22 august 2020 în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCPS) au parvenit 21 de sesizări de la consumatori.
Plângerile notificate se referă la numeroase servicii prestate necalitativ, care i-au determinat pe consumatori să-și ceară drepturile vizavi de remedierea problemelor apărute. Cetățenii s-au ciocnit de probleme la procurarea diverselor produse industriale.
Au fost stabilite 9 măsuri restrictive cu aplicarea sancțiunilor în sumă de 38600 lei. A fost înregistrat 8 cazuri soluționate pe cale amiabilă, prin urmare a fost restituită contravaloarea produselor/serviciilor în sumă de 2000 lei.
De asemenea au fost efectuate 8 controale de stat planificate și 4 controale inopinate, au fost înregistrate 220 apeluri telefonice la Telefonul Consumatorului, oferindu-se, totodată, și o serie de consultații în cadrul Ghișeului Unic.