08 Ноябрь | 2021
Sinteza săptămânală a Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței
1052
În perioada 01-05 noiembrie 2021 în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCPS) au parvenit 49 de reclamații de la consumatori.
Plângerile notificate se referă la numeroase servicii prestate necalitativ, care i-au determinat pe consumatori să-și ceară drepturile vizavi de remedierea problemelor apărute. Cetățenii s-au ciocnit de probleme la procurarea diverselor produse industriale.
Au fost înregistrate 2 cazuri soluționate pe cale amiabilă fiind restituită contravaloare în sumă de 850 lei.
De asemenea au fost efectuate 5 controale de stat planificate/inopinate, au fost înregistrate 122 apeluri telefonice la Telefonul Consumatorului, oferindu-se, totodată, și o serie de consultații în cadrul Ghișeului Unic.