În perioada 10 - 14 august 2020 în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCPS) au parvenit 25 de sesizări de la consumatori.
Plângerile notificate se referă la numeroase servicii prestate necalitativ, care i-au determinat pe consumatori să-și ceară drepturile vizavi de remedierea problemelor apărute. Cetățenii s-au ciocnit de probleme la procurarea diverselor produse industriale.
Au fost stabilite 14 măsuri restrictive cu aplicarea sancțiunilor în sumă de 55 000 lei. A fost înregistrat 2 cazuri soluționate pe cale amiabilă, prin urmare a fost restituită contravaloarea produselor/serviciilor în sumă de 1 595 lei.
De asemenea au fost efectuate 10 controale de stat planificate și 5 controale inopinate, au fost înregistrate 215 apeluri telefonice la Telefonul Consumatorului, oferindu-se, totodată, și o serie de consultații în cadrul Ghișeului Unic.