În perioada 27 - 31 iulie 2020 în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCPS) au parvenit 19 de sesizări de la consumatori.
Plângerile notificate se referă la numeroase servicii prestate necalitativ, care i-au determinat pe consumatori să-și ceară drepturile vizavi de remedierea problemelor apărute. Cetățenii s-au ciocnit de probleme la procurarea diverselor produse industriale precum, produse electrice neconforme (telefoane, interfon, laptop) încălțăminte, pachet turistic, ochelari, saltea care s-au dovedit a fi neconforme.
Au fost stabilite 6 măsuri restrictive cu aplicarea sancțiunilor în sumă de 21750 lei. A fost înregistrat 7 cazuri soluționate pe cale amiabilă, prin urmare a fost restituită contravaloarea produselor/serviciilor în sumă de 39478 lei.
De asemenea au fost efectuate 7 controale de stat planificate, au fost înregistrate 200 apeluri telefonice la Telefonul Consumatorului, oferindu-se, totodată, și o serie de consultații în cadrul Ghișeului Unic.