În perioada 30 noiembrie – 04 decembrie 2020 în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCPS) au parvenit 29 de reclamații de la consumatori.
Plângerile notificate se referă la numeroase servicii prestate necalitativ, care i-au determinat pe consumatori să-și ceară drepturile vizavi de remedierea problemelor apărute. Cetățenii s-au ciocnit de probleme la procurarea diverselor produse industriale.
Au fost stabilite 6 măsuri restrictive cu aplicarea sancțiunilor în sumă de 38 100,00 lei. A fost înregistrate 4 cazuri soluționate pe cale amiabilă, prin urmare a fost restituită contravaloarea produselor/serviciilor în sumă de 17 071,00 lei.
De asemenea au fost efectuate 10 controale de stat planificate/inopinate, au fost înregistrate 175 apeluri telefonice la Telefonul Consumatorului, oferindu-se, totodată, și o serie de consultații în cadrul Ghișeului Unic.