La data de 13 octombrie curent, șeful Inspectoratului Dl Sergiu Dărănuță, a participat la o masa rotundă cu tema „Marketingul Holistic -viziuni și abordări contemporane”
În prezent, Marketingul holistic este, pe scurt, ceva asemănător cu ceea ce este cunoscut în mod obișnuit ca marketing la 360º.
În acest context, s-a discutat despre importanța dezvoltării măsurilor de protecție a drepturilor consumatorilor și mediului ambiental, atât la nivel național, cât și internațional.
În cadrul ședinței ne-am propus să elucidăm legătura dintre concurență, competitivitate și protecția drepturilor consumatorilor prin prisma abordării de marketing holistic, respectarea drepturilor consumatorilor fiind nucleul satisfacției acestora.
În contextul activizării cercetărilor privind protecția drepturilor consumatorilor, prezintă interes cercetările și activitățile Uniunii Europeane, care vizează protecția sanatății și siguranței, protecția intereselor economice, informare sigură și educație, despăgubiri, reprezentarea la nivel național și internațional, dezvoltând continuu instrumentele utilizate: legi, directive, regulamente, reguli, standarde, inspecții etichetare, asociații, comitete, inițieri de studii ș.a. Astfel, reglementǎrile comunitare interzic falsa publicitate, inducerea în eroare a consumatorului, afectându-i astfel opţiunea pentru un anumit produs.
La acest eveniment au participat conferențiari universitari din domeniul economic și al marketingului.