DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Главная Новости Comunicate de presă Ședința „Prezentarea publică a progreselor și propunerilor în procesul de implementare a Foii de ...
Ședința „Prezentarea publică a progreselor și propunerilor în procesul de implementare a Foii de parcurs a procesului de digitizare a economiei naționale și dezvoltare a comerțului electronic”
18 Июнь | 2021
Ședința „Prezentarea publică a progreselor și propunerilor în procesul de implementare a Foii de parcurs a procesului de digitizare a economiei naționale și dezvoltare a comerțului electronic”
eye
1198

La data de 18 iunie 2021, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a participat la „Prezentarea publică a progreselor și propunerilor în procesul de implementare a Foii de parcurs a procesului de digitizare a economiei naționale și dezvoltare a comerțului electronic”, organizată de Consiliul Economic pe lângă Prim-Ministrul RM.

În cadrul ședinței s-a discutat referitor la dezvoltarea foii de parcurs pentru economia digitală și eCommerce care a fost determinată de criza pandemiei COVID19 și trebuie să identifice răspunsuri rapide la o gamă largă de constrângeri pentru a spori interacțiunea la distanță a afacerilor cu autoritățile și pentru a promova comerțul electronic. Pe măsură ce apetitul pentru digitalizare și cumpărături online crește și aceasta este una dintre cele mai dorite metode de a ajunge la noi clienți, guvernul moldovenesc și comunitatea de afaceri trebuie să-și reconsidere strategia de a câștiga noi piețe. Nu ar trebui să se teamă de creșterea și extinderea internațională, pe termen mediu și lung aceasta fiind cea mai eficientă strategie de creștere a exporturilor. Abordarea directă către client este una mai promițătoare decât modul tradițional existent de promovare a exporturilor.

În acest sens, autoritățile și companiile preconizate care doresc să își extindă vânzările ar trebui să cântărească toate considerațiile referitoare la instrumentele de comerț electronic. De asemenea, să fie pregătite pentru a îmbunătăți fiecare aspect al experienței de cumpărături online de la capăt la capăt, de la stabilirea de prețuri complete, metode de plată localizate, transport internațional, vămuire, returnări internaționale la rambursarea taxelor. Pentru a face acest lucru, analizând constrângerile și blocajele existente, ar trebui să se ia în considerare pe termen scurt urmarea liniilor de acțiune prioritare.

01 Ноябрь | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Октября | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Октября | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...