În perioada 19-23 martie, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a înregistrat 18 petiții.
În cadrul petițiilor de la consumatori cel mai frecvent motiv invocat a fost refuzul prezentării Registrului de Reclamații- 4 reclamații;
Defectarea telefoanelor mobile în termen de garanție este un alt motiv ce i-a nemulțumit pe consumatori, în cadrul Agenției fiind examinate pentru perioada săptămânii trecute 3 cazuri de acest fel;
Într-un alt caz, o consumatoarea a depus o plângere cu privire la procurarea cizmelor neconforme, solicitând restituirea contravalorii produsului;
Menționăm că din numărul total de petiții, 40 % se referă la prestarea serviciilor necorespunzătoare. Astfel, în săptămâna precedentă, consumatorii au rămas nemulțumiți de prestarea unui serviciu turistic (călătoria cu transportul fiind asigurată de un singur șofer), prestarea serviciilor medicale (neeliberarea bonului fiscal în urma achitării serviciilor), achitarea unei taxe exagerate la parcarea automobilului, prestarea serviciului de instalare a interfoanelor la casele de locuit, precum și prestarea serviciilor comunale la apă rece și agent termic.