DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Главная Новости Comunicate de presă Nereguli depistate la o frizerie
Nereguli depistate la o frizerie
07 Cентябрь | 2016
Nereguli depistate la o frizerie
eye
1689

Produse cosmetice fără acte de proveniență, prețuri mai mari decât cele afişate și lipsa registrului de reclamații. Acestea sunt neregulile depistate de către inspectorii Agenției pentru Protecția Consumatorului, în urma unui control efectuat la un salon de frumusețe din capitală. Pe adresa agenției a parvenit o petiție de la o doamnă care susține că în urma unei vizite la salonul respectiv, unul din angajați a avut un comportament neadecvat și i s-a comunicat că trebuie să mearga să cumpere unul din produse, ceea ce nu a făcut la vizitele anterioare.

În cadrul controlului unul dintre inspectorii Agenției a mers la salonul de înfrumuseţare şi a plătit 70 de lei pentru aranjarea părului, deși pe panoul de prețuri era afișat un preț de 60 de lei. În afară de aceasta, pe bonul de casă era indicat un alt serviciu decât cel prestat.

În urma verificărilor, inspectorii au mai depistat că produsele cosmetice folosite în salon nu aveau acte de proveniență, termen de valabilitate, lipsea registrul de reclamații și informația pentru consumatori. Potrivit inspectorilor, administratorul va fi sancţionat.

APC recomandă consumatorilor care apelează la serviciile unui cabinet de înfrumusețare să verifice întâi dacă lista tarifelor este completă, detaliată, cu precizarea tarifului și a tuturor operațiunilor ce caracterizează serviciul. De asemenea, să se asigure că produsele folosite, respectiv vopsea de păr, nuanțator, fixativ, lac de păr, creme, oja etc., au indicat termenele de valabilitate și dispun de acte de proveniență.

Dragi consumatori, nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor atunci cînd se încalcă drepturile dumneavoastră în calitate de consumator. Ne puteți găsi la Telefonul Consumatorului 022 74-14-64, 0 800 20028 sau la adresa: mun. Chişinău, sectorul Centru, str.Vasile Alecsandri, 78.

01 Ноябрь | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Октября | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Октября | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...