DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Главная Новости Comunicate de presă Control inopinat la o stație PECO privind lipsa informației de prețuri pe panou
Control inopinat la o stație PECO privind lipsa informației de prețuri pe panou
10 Июнь | 2022
Control inopinat la o stație PECO privind lipsa informației de prețuri pe panou
eye
922

În adresa Agenției a parvenit o reclamație din partea unui consumator, prin care se reclamă lipsa informației pe panou privind prețul și condițiile de procurare a combustibilului, însă agentul economic comercializa combustibil.

În legătură cu aceasta, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a efectuat un control inopinat la o stație PECO ce aparține unui agent economic din lanțul de distribuție a produselor petroliere, fiind confirmat lipsa informației pe panou privind prețul, astfel Agenția informează că în conformitate cu art. 273 pct.6) a Codului contravențional, pentru lipsa indicatoarelor de preţuri sau a meniurilor la mărfurile destinate comercializării ori întocmirea lor cu încălcarea regulilor stabilite, precum și omiterea indicării la vedere, într-o formă clară şi explicită, a prețurilor ori a tarifelor se sancţionează cu amendă de la 12 la 18 unităţi convenţionale;

APCSP, SOLICITĂ TUTUROR PARTICIPANȚILOR LA PIAȚA PRODUSELOR PETROLIERE SĂ RESPECTE DREPTURILE CONSUMATORILOR !!!

APCSP, sugerează ca toți consumatorii cărora le-au fost încălcate drepturile în calitate de consumator să apeleze la Telefonul Consumatorului 022 51 51 51 și să prezinte probe concludente (audio, video și locația stației PECO), pentru a documenta încălcările și a atrage la răspundere persoanele vinovate.

Cu titlu de informare precizăm că AGENȚIA PENTRU PROTECȚIA CONSUMATORILOR ȘI SUPRAVEGHEREA PIEȚEI este autoritatea publică centrală responsabilă de examinarea și soluționarea reclamațiilor în domeniul protecţiei consumatorilor şi efectuarea controlului de stat asupra respectării prevederilor legislaţiei în acest domeniu în Republica Moldova.

Notă: Vă avertizăm că nici un reprezentat al asociațiilor obștești nu trebuie să perceapă bani de la consumatori pentru prestarea serviciilor sale, precum și nu are drept legal de soluționare a petițiilor și de efectuare a controalelor la agenții economici!

P.S. APCSP vă informează că orice persoană se prezumă nevinovată până ce vinovăția acestuia nu va fi demonstrată prin hotărârea definitivă și irevocabilă a instanței de judecată.

01 Ноябрь | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Октября | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Октября | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...