Agenția pentru Protecția Consumatorilor în colaborare cu instituțiile de învățămînt continuă să desfășoare ample campanii de informare a elevilor din licee, atît la Chișinău cît și în mai multe localități ale țarii. Reprezentantul Agenției, Sergiu Lelic a vorbit profesorilor cît și elevilor la un liceu din capitală, despre modul corect de reclamare a produselor neconforme, de restituire a mărfii sau a contravalorii produselor neconforme, cît și despre practicile comerciale incorecte și clauzele abuzive în contracte dar și ce trebuie să întreprindă consumatorul atunci cînd i se încalcă drepturile sale. Participanții au fost familiarizați cu prevederile legale ce țin de drepturile consumatorilor dar și cum trebuie să se comporte un agent economic în fața consumatorului. De asemenea, pe lîngă discuțiile purtate cu elevii, au fost distribuite peste 300 de materiale informative cu sfaturi și informații utile pentru consumatori. A.P.C. vine să vă reamintească că scopul acestor vizite de consultanță este de a informa şi educa consumatorii.
Prin aceste acțiuni, Agenția pentru Protecția Consumatorilor în calitate de organizatori tinde să contribuie la creşterea capacităţii decizionale a consumatorilor, să informeze consumatorii despre drepturile lor şi să prevină eventualele încălcări din partea agenților economici prin informarea și consilierea în domeniul prevederilor legale și bunelor practici ce țin de protecția drepturilor consumatorilor cît și să îmbunătățească calitățile serviciilor prestate de comercianți în toate localitățile Republicii Moldova.
Serviciul de informare și comunicare cu mass-media
tel. 022 501 999