Recent , un consumator a beneficiat de serviciile unui centru de deservire a automobilelor, acesta solicitând schimbarea uleiului necesar pentru transportul său. După 2-3 luni din momentul înlocuirii uleiului, în cutia de distribuție, computerul de bord a început să arate o eroare.
Consumatorul a crezut că problema vine de la vre-o piesă defectă și a fost nevoit să se deplaseze la auto-service pentru a depista care este cauza defecțiunilor prezentate de mașină. În urma demontării, mecanicul a constatat că piesa respectivă nu poate fi reparată deoarece îi lipsesc careva detalii ale acesteia și , la mijloc ar putea fi, calitatea necorespunzătoare a uleiului recent înlocuit în cutia de distribuție. Consumatorul s-a adresat imediat către agent economic cu o reclamație.
Din cauza faptului că, agentul economic nu a reacționat la reclamația primită, consumatorul a depus o petiție pe adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, agentul economic a întreprins măsurile necesare pentru soluționarea conflictului pe cale amiabilă, prin restituirea contravalorii produsului și a pagubei materiale în valoare de 9 000 de lei.