Un consumator s-a adresat către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței după ce achitând un serviciu turistic în Ucraina, s-a dovedit că i s-au prestat servicii de transport neconforme. Alegând un sejur de două persoane, acesta împreună cu tatăl său pensionar, au stabilit să se întâlnească cu transportatorul în dimineața zilei de marți. După mai multe ore de așteptare, șoferul nu s-a mai prezentat. Din acest motiv, tatăl consumatorului a revenit în r-nul Sângerei unde locuia. În acest timp, consumatorul a reușit să ia legătura cu reprezentanții agenției de turism, care i-au propus ca în dimineața zilei următoare, clientul să se urce cu autocarul de la Chișinău, iar tatăl acestuia de la Bălți. Astfel, consumatorii au fost nevoiți să achite suplimentar pentru a ajunge în Ucraina, pierzând și o zi de foaie turistică.
În aceste condiții, consumatorul a înaintat o petiție către Agenție, unde a solicitat întreprinderea măsurilor legale în vederea restituirii prejudiciului material cauzat (cheltuieli suplimentare pentru transport Bălți-Chișinău-Koblevo, cheltuieli suplimentare pentru transport din r.Sângerei, o zi de cazare în hotel pentru 2 persoane etc.) În rezultat, conflicul dintre consumator și agent economic a fost mediat, oferindu-se pentru aceasta o compensație în mărime de cca 1500 lei.