DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Главная Новости Cazuri de succes Servicii necorespunzătoare, nuntași pretențioși
Servicii necorespunzătoare, nuntași pretențioși
Istorii de succes
Servicii necorespunzătoare, nuntași pretențioși
eye
1570

Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței este solicitată zilinic de consumatori, ce au întâmpinat dificultăți la achiziționarea bunurilor și prestarea unei game largi de servicii. Statisticile Agenției arată că, cele mai reclamate servicii oferite pentru consumatori în ultimul an, sunt cu privire la reparația automobilelor, precum și cu privire la serviciile turistice. În acest sens, consumatorilor li s-au restituit pentru necorespunderea serviciilor prestate în aceste cazuri cca 22 000 lei și respectiv, 12 000 lei.

În acest context, în adresa APCSP a fost depusă o petiție în vederea prestării necalitative a amenajării unei săli de nunți. În baza contractului încheiat între agent economic și consumator au fost stabilite modul și condițiile de amenajare a sălii, achitându-se pentru prestarea acestui serviciu o sumă de 550 de euro (echivalentul a 10,697 lei). În momentul prestării serviciului, consumatorul a constatat că decorul realizat nu a corespuns contractului încheiat. Astfel, acesta a decis să sesizeze organele de resort pentru a interveni spre soluționarea divergențelor produse. Drept rezultat, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, s-a implicat în soluționarea conflictului, prin rezolvarea acestuia pe cale amiabilă. Măsurile întreprinse de Agenție,  au impulsionat restituirea către consumator a unei reduceri pentru prestarea necorespunzătoare a serviciului de 150 de euro (echivalentul a cca 3000 lei), ceea ce a satisfăcut pretențiile consumatorului.

01 Ноябрь | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Октября | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Октября | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...