DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Главная Новости Cazuri de succes Servicii hoteliere neprestate la înălțime
Servicii hoteliere neprestate la înălțime
Istorii de succes
Servicii hoteliere neprestate la înălțime
eye
1631

Recent, în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a parvenit o sesizare din partea organelor de poliție privind prestarea unor servicii necorespunzătoare în cadrul unui hotel din Chișinău. 

Consumatoarea, originară din Rusia, s-a deplasat la Chișinău în scopul unei vizite. Deși aceasta a achitat pentru o camera cu condiții decente, a constatat că pe parcursul închirierierii, odaia nu corespundea condițiilor promise, iar deservirea nu a fost la cel mai înalt nivel.

Drept rezultat, consumatoarea indignată de încălcarea drepturilor sale, a solicitat de la administrația hotelului o reducere a prețului pentru serviciul prestat necorespunzător. Agentul economic a refuzat să ofere consumatoarei o despăgubire, declarând că reacția consumatoarei este una nemotivată, reprezentanții hotelului având o experiență durabilă în serviciul hotelier.

Astfel, nesatisfacerea pretențiilor consumatoarei, au determinat-o să anunțe organele de poliție pentru a constata situația. Inspectoratul de Poliție a readresat petiția către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, care în temeiul normativelor legale de protecția a consumatorilor a întreprins măsurile necesare pentru revendicarea drepturilor consumatoarei prin obținerea  unei reduceri pentru servicii de cca 2000 lei.

01 Ноябрь | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Октября | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Октября | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...