În adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) a parvenit o reclamație din partea unui consumator că un Agent Economic în ajunul sărbătorilor de iarnă duce în eroare consumatorii prin oferirea cadourilor la procurarea produselor sale, însa acest cadou lipsește după achitarea cumpărăturii.
În acest context consumatorul a solicitat oferirea cadoului promoțional promis în valoare de 850 lei.
Agentul economic, a refuzat să revendice dreptul consumatorilor asupra cadoului promoțional, invocând că nu toate produsele procurate beneficiază de cadouri. În acest caz, consumatorul s-a adresat cu o reclamație către agentul economic, solicitând dreptul de a-și recupera cadoul oferit. Subiectul economic a refuzat satisfacerea pretențiilor consumatorilor, ceea ce a determinat consumatorul să depună o plângere în cadrul APCSP.
Prin implicarea APCSP, agentul economic a acceptat soluționarea pe cale amiabilă conflictul apărut, restituindu-i consumatorului cadoul oferit în mărime 850 lei.