DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Главная Новости Cazuri de succes Încă 10 000 lei returnați unei consumatoare pentru o canapea de calitate necorespunzătoare
Încă 10 000 lei returnați unei consumatoare pentru o canapea de calitate necorespunzătoare
Istorii de succes
Încă 10 000 lei returnați unei consumatoare pentru o canapea de calitate necorespunzătoare
eye
1607

APCSP a recepționat recent o serie de plângeri de la cetățeni privind calitatea necorespunzătoare a mobilei comercializate.  Astfel, o femeie a procurat de la un agent economic  o canapea (model Torino), pentru care a achitat peste 10 000 lei. În scurt timp, consumatoarea a rămas nemulțumită de produsul achiziționat, țesătura de calitate necorespunzătoare decolorându-se vizibil. În această situație, femeia a solicitat reparația canapelei prin remedierea problemei în termen de garanție.

Canapeaua a fost reparată conform înțelegerii între agent economic și consumatoare, peste o lună, însă, aceiași țesătură a început să se mototolească, ceea ce a nemulțumit-o pe consumatoare. Din acest motiv, femeia s-a adresat din nou către directorul firmei de unde a cumpărat mobila, pentru a reclama repetat calitatea joasă a acesteia.

Agentul economic  a dat răspuns consumatoareai în termen de 14 zile calendaristice, negând vina reprezentanților firmei de mobilă în utilizarea materialelor necalitative la confecționarea produsului. Acesta a refuzat să efectueze o expertiză asupra canapelei.

Consumatoarea indignată a apelat la Agenție pentru a-și găsi dreptatea. Dreptatea a fost de partea consumatoarei. În urma examinării circumstanțelor produse de către inspectorul APCSP, acesta a întreprins acțiunile necesare pentru restituirea contravalorii canapelei în sumă de 10, 618 lei.

01 Ноябрь | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Октября | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Октября | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...