DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Главная Новости Cazuri de succes Consumator mulțumit de restituirea a 442 euro pentru uși și ferestre necalitative din termopan
Consumator mulțumit de restituirea a 442 euro pentru uși și ferestre necalitative din termopan
Istorii de succes
Consumator mulțumit de restituirea a 442 euro pentru uși și ferestre necalitative din termopan
eye
2048

Inspectorii Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au contribuit recent, la restituirea contravalorii de 442 euro pentru un produs neconform. Aceștia, au înregistrat o plângere de la un consumator, care a comandat de la un agent economic o construcție din termopan (uși și ferestre). Astfel, între agentul consumatorul economic și consumator a fost încheiat un contract de antrepriză, prin care agentul economic se obligă să execute pe riscul său o anumită lucrare pentru clientul său, în schimbul unui preţ care se stabileşte în raport cu rezultatul lucrării. Finisarea lucrărilor executate, însă nu a îndreptățit standardele de calitate cu privire la instalare, întrucât în momentul instalării acestora, s-a dovedit că atât geamurile, cât și ușile montate nu corespundeau parametrilor tehnici de instalare. Distanța dintre ușă și carcasa metalică a geamurilor constituia 5 cm, ceea ce crea o fixare nesigură a ușii, iar geamurile, în lateral, erau lipite cu prea multă spumă, punând în pericol securitatea, și chiar viața umană.

În aceste condiții, consumatorul a contactat agentul economic, comunicându-i că măsurile comenzii efectuate au fost incorecte, și astfel, ușile și geamurile instalate pot fi un pericol pentru securitatea sa și a familiei sale. Agentul economic a refuzat să satisfacă pretențiile consumatorului, imputându-i neimplicarea sa în efectuarea măsurărilor, și deci, interes scăzut din partea acestuia. În acest context, consumatorul a solicitat implicarea autorităților în soluționarea problemei și astfel, prin intervenția Agenției și realizarea măsurilor necesare, consumatorului i-au revenit în buzunar 442 euro.

01 Ноябрь | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Октября | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Октября | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...