DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Главная Новости Cazuri de succes Atenție la pachetele turistice pe care le procurați
Atenție la pachetele turistice pe care le procurați
Istorii de succes
Atenție la pachetele turistice pe care le procurați
eye
1455

O familie din capitală a cumpărat 2 foi turistice care prevedeau o excursie în cîteva orașe din Europa. S-au așteptat să fie o vacanță adevărată, dar a fost una cu mai puține impresii.  „Chiar dacă eşti ulterior despăgubit, nimeni nu îţi poate oferi garanţie pentru timpul pierdut în urma alegerii unui pachet turistic necorespunzător” a menționat consumatorul. Pe parcursul excursiei, operatorul turistic nu a asigurat vizitarea tuturor locațiilor stabilite în program.

Ulterior, familia a depus o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor. În urma acțiunilor întreprinse de către inspectori s-a reușit soluționarea conflictului pe cale amiabilă – i-au fost întorși familiei jumătate din costul biletelor procurate pentru excursie.

În acest context, APC recomandă tuturor celor care urmează să achiziţioneze pachete de servicii turistice de la agenţiile de turism din Moldova, să solicite informaţii complete despre pachetele de servicii ce urmează a fi contractate (în conformitate cu obligaţiile de informare impuse agenţilor economici din turism). Fiţi precauţi dacă se oferă informaţii vagi sau incomplete. În cazul în care turistul este nemulţumit de serviciile turistice primite, acesta este în drept să întocmească o sesizare în scris, clar şi explicit, cu privire la deficienţele constatate la faţa locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat. Sesizarea se va transmite prompt atît agenţiei, cît şi prestatorului de servicii turistice (conducătorul hotelului, restaurantului), prevedere înserată în contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice. Agentul economic are obligaţia să examineze şi să comunice în scris turistului măsurile de remediere întreprinse, precum şi despăgubirile care i se cuvine.

 Dragi consumatori, nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor atunci cînd se încalcă drepturile dumneavoastră în calitate de consumator. Ne puteți găsi la  TELEFONUL CONSUMATORULUI 022 741 464   sau la adresa, mun. Chişinău, sectorul Centru, str.Vasile Alecsandri 78, etajul 1. bir. 102. 

01 Ноябрь | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Октября | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Октября | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...