Un consumator din Chișinău a încheiat un contract de investiție cu o companie de construcții din capitală. În temeiul contractului încheiat între aceștia, agentul economic se obliga să transmită investitorului apartamentul cu toate lucrările de construcție finisate până la semnarea actului de predare-primire de către investitor. Astfel, cu o întârziere de aproximativ 10 luni, consumatorul nu a beneficiat de conectarea la conducta de gaz, finisarea scărilor, precum și iluminarea exterioară a clădirii. Consumatorul a luat legătura telefonică cu reprezentanții firmei de construcții de mai multe ori, privind motivul de nesoluționare a lucrărilor, însă de fiecare dată, angajații întreprinderii amânau termenul privind remedierea abaterilor menționate.
Din cauza tărăgănării neexecutării lucrărilor în termen, consumatorul s-a adresat cu o petiție către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, care luând legătura cu agentul economic, a soluționat conflictul pe cale amiabilă, impulsionându-se remedierea abaterilor enunțate: conectarea la gaz, finisarea scărilor și iluminarea exterioară a clădirii.