Agenția pentru Protecția Consmatorilor a organizat o nouă masă rotundă. Tema discuțiilor a fost reclamațiile privind serviciile comunale de alimentare cu apă potabilă și canalizare parvenite pe adresa APC. La discuții au participat reprezentanți ai Agenției Naționale pentru Reglementare în Energetică, Întreprinderi de gestionare a fondurilor locative, Infocom, Ministerul mediului, Ministerul Dezvoltării Regionale și Construcțiilor, Apă – Canal Chisinău și trei consumatori care au depus reclamații. Scopul evenimentului a fost minimalizarea neconformităților care sunt invocate de către consumatori în reclamații depuse.
Discuțiile s-au axat pe stabilirea unor obiective și pîrghii de soluționare a petițiilor care țin de domeniul serviciilor comunale de alimentare cu apă potabilă și canalizare. În cadrul ședinței s-a pus în discuții și problema apariției surplusului de apă (diferența de apă apărută între indicațiile contoarelor de la branșamentele blocului de locuit și indicațiile contoarelor din apartamente) facturat spre plată pentru apa potabilă neutilizată de către locatarii blocului de locuit. În finalul dialogului s-a ajuns la concluzia că sunt necesare anumite modificări ale cadrului legislativ din domeniu, în scopul ameliorării situației create. Totodată, este necesar de a stabili modul de transmitere a rețelelor interioare (apeductelor) către furnizorul de apă, modul de contorizare a apartamentelor blocurilor de locuit precum și necesitatea încheierii contractelor de furnizare a apei potabile.