DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Cazuri de succes Televizor restituit agentului economic
Televizor restituit agentului economic
Istorii de succes
Televizor restituit agentului economic
eye
1387

Un consumator din r-nul Edineț  a procurat recent un televizor de tip TV-32 B 320. După o lună de la utilizarea acestuia, pe ecranul televizorului au început să apară fâșii colorate verticale și orizontale. În acest context, consumatorul  s-a deplasat la magazinul de electrocasnice vizat, pentru a demonstra nefuncționarea acestuia. Agentul economic a recepționat produsul, declarând că timp de 2 săptămâni va rezolva această problemă.  După depășirea acestui termen, consumatorul s-a întors la magazinul de aparate electrocasnice din Edineț, unde agentul economic  i-a răspuns că televizorul încă nu a fost reparat din motiv că nu ar fi avut mașină , al cărei șofer să se deplaseze la Chișinău.  Ulterior, agentul economic l-a înștiințat pe consumator că televizorul se află la reparație în capitală, ajungând la locul cu pricina, acesta a primit informație că aparatul electrocasnic încă nu a ajuns la service centru.

În urma acestui eveniment, vânzătorul  punctului comercial din Edineț a mai încercat să convingă consumatorul că televizorul  a suportat o lovitură în timpul transportării acestuia la magazin, fapt cu care consumatorul nu a fost de acord. Solicitând de la vânzător Registrul de reclamații, acesta nu i l-a putut oferi. În consecință, consumatorul a apelat la LINIA VERDE a Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, 0 800 28 028, număr de telefon gratuit în rețeaua fixă pentru consumatorii din raioanele Republicii Moldova, unde a semnalizat problema cu care s-a confruntat și a fost sfătuit să depună o petiție în adresa instituției pe care a trimis-o prin intermediul oficiului poștal. În urma depunerii unei plângeri în scris, consumatorul și-a revendicat drepturile, fiindu-i restituită  contravaloarea produsului procurat.

01 Noiembrie | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Octombrie | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Octombrie | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...