DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Cazuri de succes 8000 lei restituiți pentru un telefon mobil necalitativ!
8000 lei restituiți pentru un telefon mobil necalitativ!
Istorii de succes
8000 lei restituiți pentru un telefon mobil necalitativ!
eye
1552

În urma examinării petițiilor parvenite în cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, s-a constată că o mare parte din reclamațiile săptămânale se referă la calitatea telefoanelor mobile procurate.

Aceiași problemă a fost reclamată și de un consumator din Chișinău, care a decis să procure un telefon mobil în valoare de 8195 lei. Peste câteva zile, acesta dorind să facă o actualizare a softului, telefonul a început să se reseteze încontinuu. În acest caz, consumatorul s-a adresat cu o reclamație în scris către agent economic, din start consumatorului i s-a luat telefonul la reparație pentru schimbarea softului, însa după 14 zile consumatorului nu i s-au satisfăcut cerințele.

În acest context, consumatorul s-a adresat cu o reclamație către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței și în baza prevederilor art.18, alin.3 din Legea privind protecția consumatorilor Nr.105 din 13.03.2003 a fost inițiată o expertiză independentă. Expertiza a demonstrat că defectele reclamate s-au adeverit. Astfel, prin implicarea Agenției, consumatorului i-au fost satisfăcute revendicările, prin restituirea valorii achitate până la momentul adresării către agent economic.

 

01 Noiembrie | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Octombrie | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Octombrie | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...