DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Comunicate de presă Aspectul apelurilor telefonice recepționate la TELEFONUL CONSUMATORULUI 022 51 51 51 în primele 1...
Aspectul apelurilor telefonice recepționate la TELEFONUL CONSUMATORULUI 022 51 51 51 în primele 130 zile ale anului 2020
12 May | 2020
Aspectul apelurilor telefonice recepționate la TELEFONUL CONSUMATORULUI 022 51 51 51 în primele 130 zile ale anului 2020
eye
1083

Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței este autoritatea publică centrală responsabilă de implementarea politicii în domeniul protecţiei consumatorilor şi de efectuare a controlului de stat asupra respectării prevederilor legislaţiei în Republica Moldova. 
 La data  de 18 decembrie 2019, în cadrul Zilei ușilor deschise la APCSP, a fost inaugurat un nou număr de telefon destinat consilierii și informării consumatorilor. Noul număr de telefon pentru consumatori 022 51 51 51 permite preluarea simultană a mai multor apeluri. 
În primele 130 zile ale anului curent, în cadrul Call Centru au fost înregistrate 3258 de apeluri. Apelurile parvin din toate regiunile țarii, cele mai frecvente fiind din mun. Chișinău, mun. Bălți, mun. Cahul, mun. Orhei și mun. Ungheni. 
Subiectele apelurilor sunt diverse, în top 5 categorii fiind abordată calitatea produselor electrocasnice și electronice (telefoane mobile și alte dispozitive) dar și servicii precum serviciile turistice, creditele pentru consumatori și transportul aerian.
Comparativ cu perioada precedentă a anului 2019 se atestă o creștere a apelurilor parvenite din partea consumatorilor aproximativ cu 1000 de apeluri. Subiectele abordate de consumatori au fost dictate de noile restricții de călătorie impuse la nivel internațional de guvernele unor țări dar și necesitățile financiare de creditare.
În acest sens, APCSP recomandă consumatorilor și mediului de afaceri să valorifice resursa informațională 022 51 51 51, oferită gratuit de APCSP (cu excepția tarifului apelului perceput de compania de telefonie), în scopul informării și consilierii în domeniul protecției drepturilor consumatorilor.

01 November | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 October | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 October | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...