O consumatoare din Cahul a procurat anul trecut o cadă de baie de la un agent economic în sumă de peste 47 000 lei. După o jumătate de an de exploatare a acesteia, consumatoarea a constatat faptul că nu mai poate beneficia de investiția făcută, treptat nu mai erau funcționale sistemele performante cu jeturi de hidromasaj, sistemul de incalzire si filtrare a apei, prin urmare defectându-se procesorul căzii de baie.
În acest caz, cumpărătoarea s-a adresat la agentul economic vizat pentru a i se repara cada de baie în baza termenului de garanție. Agentul economic, însă nu a satisfăcut solicitarea consumatoarei, astfel aceasta s-a hotărât să depună o reclamație pe adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, unde a solicitat restituirea contravalorii produsului. Prin implicarea APCSP, petiționarei i-au fost satisfăcute revendicările cerute și restituită suma de 47.536 lei pentru cada de baie procurată.