DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Cazuri de succes Bani revindecați pentru achiziționarea căștilor neconforme
Bani revindecați pentru achiziționarea căștilor neconforme
Istorii de succes
Bani revindecați pentru achiziționarea căștilor neconforme
eye
2520

În urma examinării petițiilor parvenite în cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, s-a constatat că o mare parte din reclamațiile săptămânale se referă la necalitatea căștilor procurate. APCSP a soluționat mai multe cazuri pe achiziționarea căștilor neconforme.

Un consumator a procurat o pereche de căști în valoare de 1820 lei, care în decurs de 2 săptămâni au încetat să funcționeze. Adresându-se în prealabil la agentul economic, consumatorul a fost refuzat politicos în satisfacerea revindecărilor sale.

Drept urmare, consumatorul a depus o reclamație către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, prin care a solicitat ajutorul instituției pentru apărarea drepturilor de consumator. La intervenția inspectorilor agenției, agentul economic a restituit contravaloarea căștilor în sumă de 1820 lei.

O altă reclamație a parvenit din partea unui consumator, faptul că un agent economic a refuzat înlocuirea căștilor procurate pentru telefonul mobil la recomandarea consultantului. Ulterior s-a dovedit că căștile procurate nu corespund ca model pentru telefonul solicitat.

În acest context consumatorul a solicitat înlocuirea produsului pe unul ce corespunde ca model pentru telefonul solicitat.

Agentul economic, a refuzat să revindece dreptul consumatorilor motivând că la deschidere a fost deteriorată cutia. Subiectul economic a refuzat satisfacerea pretențiilor consumatorilor, ceea ce a determinat consumatorul să depună o plângere în cadrul APCSP.

Prin implicarea APCSP, agentul economic a acceptat soluționarea pe cale amiabilă conflictul apărut, înlocuindu-i produsul în mărime de 299 lei.

01 November | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 October | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 October | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...