DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Comunicate de presă Un laborator medical a returnat unei familii 4000 lei , în urma eliberării unor rezultate greșite
Un laborator medical a returnat unei familii 4000 lei , în urma eliberării unor rezultate greșite
22 Septembrie | 2017
Un laborator medical a returnat unei familii 4000 lei , în urma eliberării unor rezultate greșite
eye
974

Se poate întîmpla ca pacientul să plătească pentru greșelile din sistemul medical. Însă, puțini sunt cei care sesizează faptul că au ajuns să fie sceptici atunci când vine vorba de efectuarea unor analize medicale și să aibă curajul de a înștiința organele competente despre erorile rezultatelor primite la analize. Pentru a se asigura de rezultatul analizelor medicale efectuate, tot mai mulţi aleg să ducă probe către mai multe laboratoare, pentru a compara astfel indicii rezultaţi.

Este și cazul unei familii din capitală care în urma unor rezultate greșite eliberate de un laborator a fost nevoită să primească un tratament anevoios. Familia a ales să meargă la un centru medical pentru recomadările unui medic în ceea ce privește un șir de analize medicale. În urma recoltării probelor, rezultatul s-a dovedit a fi pozitiv pentru poziția testată. Din motiv că simptomele lipseau pentru infecția dată dna a repetat analiza la alte două laboratoare, unde rezultatul a fost negativ.

Tratamentul primit a fost unul anevoios, medicamentele avînd și efecte secundare. Peste ceva timp de la tratament, soții au mers să repete șirul de analize, la fel, la cîteva laboratoare diferite. S-a repetat aceeași poveste cu rezultatele și s-a adeverit că soții erau perfect sănătoși iar infecțiile depistate sunt doar pe hîrtie. Atît tratamentul cît și efectuarea analizelor au provocat familiei un prejudiciul materiale, al cărui cuantum se ridică la aproximativ 4000 lei. Astfel, familia a hotărît să depună o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor. În urma discuțiilor cu administrația laboratorului, conflictul s-a mediat, rambursându-i-se familiei în cauză costurile analizelor.

Dragi consumatori, nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor atunci cînd se încalcă drepturile dumneavoastră în calitate de consumator. Ne puteți contacta la TELEFONUL CONSUMATORULUI 022-74-14-64 sau la adresa, mun. Chişinău, sectorul Centru, str.Vasile Alecsandri 78, etajul 1.

01 Noiembrie | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Octombrie | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Octombrie | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...