DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Comunicate de presă Tabloul săptămânal al reclamațiilor
Tabloul săptămânal al reclamațiilor
18 Iunie | 2018
Tabloul săptămânal al reclamațiilor
eye
928

Cetățenii din Republica Moldova sunt tot mai interesați să-și apere drepturile în diverse cazuri. Recent, în adresa instituției a fost înregistrată o plângere pe motivul  plagierii unei pagini Web. Deși, fondatorul site-ului are dreptul de autor asupra sistemului informațional, acesta a declarat că există un sistem-clonă în care sunt preluate toate informațiile de pe pagină.

Inspectorilor Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, le-au fost repartizate spre examinare mai multe reclamații în vederea prestării necorespunzătoare a serviciilor turistice (hoteliere) în perioada vacanței (3 reclamații)

Consumatorii au depus plângeri și pentru întârzierea prelungită a zborului, aceștia cerându-și drepturile de a primi o compensație sau în funcție caz, o masă gratuită, cazare la hotel etc. Conform competențelor atribuite, petițiile vor fi readresate către Autoritatea Aeronautică Civilă din Moldova, pentru a satisfice revendicările consumatorilor păgubiți (2 reclamații)

Alte servicii care le-au dat bătăi de cap consumatorilor sunt prestarea serviciu roaming oferit de către un operator de telefonie mobilă și internet, serviciu de reparație a articolelor vestimentare, nerespectare termen de dare în exploatare a locuinței, nerespectarea normelor de construcție, termen expirat de executare mobilă, serviciu de înfrumusețare necorespuzător.

În privința produselor, cetățenii și-au cerut drepturile vis-à-vis de procurarea unui telefon mobil neconform, uși și ferestre necalitative,  ochelari de soare cu defect, dar și  boxe neconforme.

În perioada 11 -15 iunie, în cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au fost înaintate 28 de reclamații.

01 Noiembrie | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Octombrie | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Octombrie | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...