28 Martie | 2022
Sinteza săptămânală a Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței
850
În perioada 21-25 martie 2022 în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCPS) au parvenit 37 de reclamații de la consumatori.
Plângerile notificate se referă la numeroase servicii prestate necalitativ, care i-au determinat pe consumatori să-și ceară drepturile vizavi de remedierea problemelor apărute. Cetățenii s-au ciocnit de probleme la procurarea diverselor produse industriale.
Au fost stabilite 2 măsuri restrictive cu aplicarea sancțiunilor în sumă de 11 000 lei. Au fost înregistrate 3 cazuri soluționat pe cale amiabilă, restituindu-se suma de 20 500 lei.
Au fost înregistrate 109 apeluri telefonice la Telefonul Consumatorului, oferindu-se, totodată, și o serie de consultații în cadrul Ghișeului Unic.