Cetățenii și-au manifestat drepturile de consumator, identificând săptămâna trecută o serie de probleme la achiziționarea mai multor bunuri. În primul rând, consumatorii au depus în cadrul APCSP numeroase petiții ce țin de calitatea încălțămintei (4 petiții), dar și calitatea vestimentației din acest sezon (geacă necalitativă).
În al doilea rând, aceștia au punctat în petiții necesitatea reparației calitative a telefoanelor mobile care s-a dovedit a fi defectuoasă. (4 petiții), dar și au contestat calitatea altor dispozitive digitale utilizate pe larg de către populație astăzi, precum un iPad, un card de memorie pentru telefon mobil, dar și un încărcător, bunuri ce au fost demonstrate a fi neconforme.
Totodată, în cadrul sesizărilor depuse, cetățenii au menționat și inconveniențe la achiziționarea unei canapele, uși exterioare, pat, aparat de încălzit și filtrat apa instant Insinkerator etc. Perioada 3-8 decembrie este marcată de- 40 de reclamații și 124 de consultații la Telefonul Consumatorului.