DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Comunicate de presă Respectarea legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorilor la etapa prestării serviciilor de TAXI
Respectarea legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorilor la etapa prestării serviciilor de TAXI
28 Noiembrie | 2011
Respectarea legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorilor la etapa prestării serviciilor de TAXI
eye
1088

Comunicat de presă privind subiectul

Respectarea legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorilor la etapa prestării serviciilor de TAXI

În scopul supravegherii pieţii interne, a combaterii practicilor care afectează interesele legale şi drepturile consumatorilor, ca urmare a multiplelor apeluri telefonice şi a petiţiilor consumatorilor, referitor la calitatea serviciilor transport auto de călători în folos public cu regim de taxi, cu caracter de autosesizare, Inspectoratul Principal de Stat pentru Supravegherea Pieţei, Metrologie şi Protecţie a Consumatorilor (IPSSPMPC), a iniţiat un şir de controale inopinate la agenţii economici din acest domeniu.

Actualmente s-a constatat că în cadrul controlului inopinat iniţiat la Taxi 1444 şi la operatorul care oferă servicii de dispecerat pentru Taxi 1499, s-au confirmat sesizările consumatorilor referitor la neprezentarea informaţiilor în limba de stat la prestarea serviciilor de către operatorii de Taxi.

Pentru încălcările depistate, agenţii economici menţionaţi riscă o amendă în mărime de la 100-180 u.c. pentru persoana juridică şi de la 25-50 u.c. pentru persoana fizică în conformitate cu Codul Contravenţional al Republicii Moldova.

Referitor la subiectul abordat, vă comunicăm că IPSSPMPC continuă verificarea agenţilor economici din domeniu respectiv în vederea respectării legislaţiei privind protecţia consumatorilor.

În caz, că aveţi de reclamat produse sau servicii necorespunzătoare, sesizaţi Inspectoratul (mun. Chişinău, str. E. Coca 28, bloc. III, bir.12, fax: 218-522), iar în situaţia în care aveţi nevoie de o consultaţie, linia telefonică directă a consumatorilor vă stă la dispoziţie (tel.74-14-64).

28.11.2011

Secţia relaţii cu consumatorii şi mass-media

01 Noiembrie | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Octombrie | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Octombrie | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...