Mai multe probleme ce țin de serviciile comunale au fost discutate în cadrul unei mese rotunde organizată de APC. La eveniment au participat reprezentanți ai Agenției Naționale pentru Reglementare în Energetică, Întreprinderi de gestionare a fondurilor locative, Infocom, Ministerul mediului, Ministerul Dezvoltării Regionale și Construcțiilor, Apă – Canal Chișinău și câțiva consumatori care au depus reclamații. Tema discuțiilor a fost reclamațiile privind serviciile comunale de alimentare cu apă potabilă și canalizare parvenite pe adresa APC. Discuțiile s-au axat pe stabilirea unor obiective și pârghii de soluționare a petițiilor care țin de domeniul serviciilor comunale de alimentare cu apă potabilă și canalizare. S-a pus în discuții și problema apariției surplusului de apă (diferența de apă apărută între indicațiile contoarelor de la branșamentele blocului de locuit și indicațiile contoarelor din apartamente) facturat spre plată pentru apa potabilă neutilizată de către locatarii blocului de locuit. În finalul dialogului s-a ajuns la concluzia că sunt necesare anumite modificări ale cadrului legislativ din domeniu, în scopul ameliorării situației create. Scopul evenimentului a fost minimalizarea neconformităților care sunt invocate de către consumatori în reclamații depuse. Menționăm că de la începutul anului 2017 la APC au parvenit peste 50 petiții în care consumatorii reclamă probleme privind serviciile comunale.