Recent, un consumator a depus o petiţie în adresa Agenţiei pe motiv că a descoperit un fir de păr în puiul la grătar pe care la comandat într-o pizzerie din capitală. Conform petiţiei, inspectorii Agenţiei au efectuat un control inopinat la agentul economic şi au constatat veridicitatea celor enunţate în plîngere. Totodată, restaurantul nu oferea consumatorilor un meniu integral în limba de stat, avînd unele denumiri de produse netraduse, considerându-se o abatere de la legislaţia în vigoare, pe lângă aceasta, s-a descoperit un păianjen lîngă geamul unde erau deserviţi clienţii.
În acest context, inspectorii Agenţiei au întocmit procese-verbale în vederea sancţionării agentului economic pentru neglijenţele de serviciu şi au eliberat prescripţii de înlăturare a neconformităţilor depistate.
Dragi consumatori, nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor atunci cînd se încalcă drepturile dumneavoastră în calitate de consumator. Ne puteți găsi la LINIA FIERBINTE 022 741 464 sau la adresa, mun. Chişinău, sectorul Centru, str.Vasile Alecsanadri 78, etajul 1, bir. 102
Serviciul de informare şi comunicare cu mass-media
tel. 022 501 922