DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Comunicate de presă Cum să alegem sala de fitness potrivită
Cum să alegem sala de fitness potrivită
10 Iunie | 2020
Cum să alegem sala de fitness potrivită
eye
1290

Interesul oamenilor pentru sănătate și fitness este din ce în ce mai mare, astfel încât fitness-ul este unul dintre cele mai populare și practicate sporturi. Este foarte important să ţii cont de câteva lucruri atunci când alegi o sală de fitness. Agenția pentru Protecția Consumatorilor vine cu un șir de recomandări la ce trebuie să atrageți atenție atunci când faceți alegerea sălii:
-        Verifică orarul și lista de prețuri;
-        Cere informații referitor la tipurile abonamentelor şi alege-l pe cel care ţi se potriveşte după preţ şi orar;
-        Cere contractul de prestare a serviciilor de fitness și studiază-l cu atenție pentru a evita prezența clauzelor abuzive;
-        Interesează-te referitor la condițiile în care puteți solicita desfacerea contractului;
-        Verificați să nu fie incluse în contract taxe adiționale;   
-        Fiți atenți la ofertele promoționale, deseori aceste sunt însoțite de practici comerciale incorecte;
-        Întreabă despre activitățile desfășurate și dacă ai dreptul să asiști/participi gratis la o activitate;
-        Întreabă dacă antrenorii/instructorii sunt calificaţi şi dacă serviciile acestora intră în preţul abonamentului;
-        Fă cunoştinţă cu managerul şi personalul sălii şi vezi ce fel de oameni sunt, dau dovadă de amabilitate şi îşi dau interesul să te ajute;
-        Atrage atenția dacă sala este spaţioasă, curată, aerisită (dacă are aer condiţionat), incluzând aici desigur şi vestiarele, cabinele de duş.
În caz că nu sunteți satisfăcut de serviciile prestate, solicitați registrul de reclamații ce trebuie să fie prezent în orice sală de fitness și formulați în scris solicitările Dvs. Dacă în cele din urmă nu vi se soluționează revendicările, depuneți o reclamație la Agenția pentru Protecția Consumatorilor.

01 Noiembrie | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Octombrie | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Octombrie | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...