Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor, informează consumatorul, în cazul în care ați procurat un bun, care s-a dovedit necorespunzător, aveți dreptul:
să adresați o reclamație scrisă vânzătorului cu anexarea bonului de casă și predarea bunului.
vânzătorul are la dispoziție 14 zile pentru soluționarea reclamației
termenul curge din momentul depunerii reclamației și întocmirii actului de predare a bunului.
Dragi consumatori, dacă ați întâmpinat vreo problemă la procurarea unui produs sau prestarea unui serviciu, nu ezitați să vă adresați la Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor.
Ne puteți găsi la Telefonul Consumatorului 022 51 51 51 sau pe adresa noastră: mun.Chișinău, str.Vasile Alecsandri 78.
Un consumator informat nu poate fi manipulat!