În scopul informării consumatorilor cu privire la drepturile acestora, acordării consultanței și asistenței mediului de afaceri, inclusiv furnizorilor de servicii, privind cerințele aplicabile produselor introduse sau puse la dispoziție pe piață, serviciilor, regulile de comerț cu acestea și diminuării riscului de apariție a produselor și serviciilor periculoase pe piață, Inspectoratul pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor informează crearea unui nou canal public de Telegram.
Acesta va favoriza reorientarea stilului de comunicare cu consumatorii și reprezentanții mediului de afaceri valorificînd canalele virtuale de comunicare și interacțiune.Actualitățile din domeniu, sfaturi utile, anunțuri de concursuri lansate sau alte recomandări pot fi găsite doar abonându-vă la canal public de Telegram – Inspectoratul Protecția Consumatorilor.
Accesează t.me/protectiaconsumatorilor și urmărește noul canal de Telegram – Inspectoratul Protecția Consumatorilor, al Inspectoratului pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor.