DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Comunicate de presă Campanie de informare cu tematica: Cantitate, Calitate, Siguranță
Campanie de informare cu tematica: Cantitate, Calitate, Siguranță
23 Septembrie | 2024
Campanie de informare cu tematica: Cantitate, Calitate, Siguranță
eye
559

Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor a dat start vizitelor de consultanță în scopul informării consumatorilor dar și a agenților economici interesați cu privire la comercializarea produselor nealimentare  în special a produsele preambalate și a condițiilor de plasare pe piață.

De asemenea campania are drept scop informarea despre utilizarea corectă a mijloacelor de măsurare legale, verificate metrologic și care sunt introduse în registrul de stat.

Legislația protecției consumatorilor și legislația privind activitatea de metrologie prevede că nici un vânzător sau prestator de servicii nu va putea folosi în activitatea comercială mijloace de măsurare și cântărire fără a fi verificate metrologic.

Prin aceste acțiunii, Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor în calitate de organizator, tinde să contribuie la creșterea capacității decizionale a consumatorilor, să informeze consumatorii despre drepturile lor, să prevină eventualele încălcări din partea agenților economici prin informarea și consilierea în domeniul prevederilor legale și bunelor practici ce țin de protecția drepturilor consumatorilor cât și să îmbunătățească calitatea serviciilor prestate de comercianți în toate localitățile Republicii Moldova.

Activitățile, Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor, contribuie semnificativ la construirea unei piețe mai transparente și mai sigure pentru consumatori, care consolidează în același timp încrederea acestora în procesul de cumpărare.

Dragi consumatori, dacă ați întâmpinat vreo problemă la procurarea unui produs sau prestarea unui serviciu, nu ezitați să vă adresați la Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor.

Ne puteți găsi la Telefonul Consumatorului 022 51 51 51 sau pe adresa noastră: mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78.

01 Noiembrie | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Octombrie | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Octombrie | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...