Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP), își desfășoară activitatea conform Hotărârii nr.36 din 04.12.2020 a Comisiei Naționale Extraordinare de Sănătate Publică, în legătură cu declararea stării de urgență în sănătate publică pe întreg teritoriul Republicii Moldova, angajații APCSP își vor desfășura activitatea în regim special de lucru, de la 07:30 până la 16:00 cu pauza de masă de la 12:00 până la 12:30, cu respectarea normelor pentru reducerea răspândirii infecției COVID-19, începând cu data de 07 decembrie 2020 până la 15 ianuarie 2021 cu revizuirea ulterioară, în funcție de situația epidemiologică.
Consumatorii pot depune reclamațiile prin intermediul corespondenței poștale sau prin poșta electronică a Agenției, consumator@apcsp.gov.md, în conformitate cu prevederile art. 75 din Codul administrativ al R. Moldova.
Formularul de adresare prealabilă precum și formularul de reclamație pot fi găsite pe site-ul Agenției www.consumator.gov.md
Consultațiile consumatorilor se vor efectua la numerele de telefoane 022-501-920 sau numărul consumatorului 022-51-51-51.